Frequently asked questions

Često postavljena pitanja

Koji je način dostave?

Kada naručujete proizvod u online trgovini dostava proizvoda se vrši putem brze pošte na adresu koju ste naveli prilikom slanja narudžbe.

Koji su troškovi dostave?

Troškovi dostave za narudžbe do 30 KM iznose 9KM (PDV je uračunat u cijenu).

Ako je vrijednost narudžbe iznad 30 KM, isporuka je besplatna.

Koji je prosječan rok za dostavu?

Rok isporuke je 2-5 radnih dana od zaprimanja narudžbe (vikendi i praznici su isključeni). Bez obzira na navedeno, zbog posebnih okolnosti, rok isporuke može biti produžen, o čemu ćemo posebno obavijestitit kupca.

Kako dobiti besplatnu dostavu?

Ako vrijednost narudžbe premašuje iznos od 30 KM dostava je besplatna.

Plaćanje

Plaćanje se vrši pouzećem, odnosno prilikom isporuke narudžbe od strane brze pošte, plaćate narudžbu prilikom preuzimanja robe.

Mogu li naručiti proizvode putem firme ili kao firma (pravno lice)?

Da, jednostavno možete naručiti proizvode putem firme ili kao firma (pravno lice). U slučaju kupovine u ime firme potrebno je da nas kontaktirate na info@makzara.ba ili na +387 63 799 672.

Šta to znači ako proizvod nije na zalihi?

To znači da je proizvod trenutačno nedostupan. Ako se proizvod ne može isporučiti, proizvod će se povući iz ponude online trgovine. Ako ste zainteresirani za kupnju proizvoda koji nije na zalihi, kontaktirajte nas i provjerit ćemo za vas mogućnosti isporuke ili vam možemo preporučiti sličan proizvod koji bi vam možda mogao odgovarati.

Kako mogu znati da li je narudžba potvrđena?

Nakon što potvrdite narudžbu, provjerite svoju e-poštu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu adresu primiti poruku potvrde. Ako poruku ne primite, preporučujemo da provjerite pretinac “Neželjena pošta”. Zbog različitih postavki mreže ili računara tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbe. Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na info@makzara.ba ili na +387 63 799 672.

Mogu li promijeniti adresu nakon što sam već poslao narudžbu?

Ako ste već primili poruku potvrde e-poštom, više ne možete promijeniti adresu za dostavu. To možemo mi učiniti za vas ali samo ako nas obavijestite o ovoj promjeni pravovremeno, odnosno isti dan kada ste primili poruku potvrde. U tom slučaju, molimo da nas kontaktirate na info@makzara.ba ili na +387 63 799 672.

Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbu više nije moguće promijeniti. Ako smatrate da je došlo do pogreške, predomislili ste se ili želite zamijeniti, ukloniti ili dodati proizvod u narudžbi, kontaktirajte nas na info@makzara.ba ili na +387 63 799 672 i zatim ćemo pokrenuti postupak promjene u narudžbi.

Kako otkazati narudžbu?

Narudžbu je moguće otkazati do trenuka kada primite mail “Narudžba potvrđena” sa kodom za praćenje pošiljke. U trenutku kada primite mail “Narudžba potvrđena” Vaša pošiljka je već u procesu slanja i ne može se otkazati. Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati tako da nas kontaktirate na info@makzara.ba ili na +387 63 799 672, te ćemo zatim izvršiti postupak otkazivanja narudžbe.

Moram li se registrovati za kupovinu u online trgovini?

Nije potrebno registrovatise za kupovinu u online trgovini. Kupovati možete i kao neprijavljeni korisnik, ali ćete morati unijeti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbe.

Kako naručiti proizvod?

U online trgovini odabirete proizvod, boju i veličinu te ga klikom na dugme/button dodajete u svoju korpu. Klikom na korpu u online trgovini, bit ćete preusmjereni na stranicu s pregledom narudžbe. Tamo možete promijeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi povratkom na željenu rubriku. Nakon unosa svih podataka, kliknite na dugme da biste potvrdili narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Kako reklamirati proizvod kupljen putem online trgovine?

Ukoliko imate određenu zamjerku na proizvod koji Vam je isporučen, isti možete reklamirati u roku 24h na jedan od naših kontakta, na info@makzara.ba ili na +387 63 799 672, uz predoćenje fiskalnog računa koji ćete dobiti prilikom isporuke robe.

Trebate pomoć?

Kontaktirajte nas